Panowie chyba zapominacie, że to auto to "wyczyn", a w tego typu wynalazkach taki wydech jest jak najbardziej akceptowalny, żeby nie powiedzieć, że jest jedyną właściwą opcjąSyTy pisze:hehe, powtarzam to za każdym razem tyle że nie ma jak tego sensownie zrobić żeby to wyglądało blisko "oem look"Camil pisze:Paskudna to jest ta rura wydechowa
JC35608 w pigułce
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: JC35608 w pigułce
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: JC35608 w pigułce
otóż nie jest jedyną, można? 3.0 GT twin turboOleg pisze:jest jedyną właściwą opcją
Uploaded with ImageShack.us
No Fear - No Fun!
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: JC35608 w pigułce
SyTy, kiepskie porównanie jak dla mnieSyTy pisze:otóż nie jest jedyną, można? 3.0 GT twin turboOleg pisze:jest jedyną właściwą opcją
[url=http://img339.imageshack.us/img339/8262/monakz.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Gdzie imidżowo ten GT'ek z rollbarem, a gdzie wynalazek rypika, który wygląda jakby go ukradziono z Prodrive'u??
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: JC35608 w pigułce
Oleg, nie oszukuj sie, ta rurka to porazka. Bez urazy oczywiscie.
A poza tym syty, jak mozna powiedziec, ze nie da sie zrobic blisko oem look, czy po prostu ladnej dwururki, to jest raczej zaden problem.
A poza tym syty, jak mozna powiedziec, ze nie da sie zrobic blisko oem look, czy po prostu ladnej dwururki, to jest raczej zaden problem.
Re: JC35608 w pigułce
Rurka jest na końcu listy priorytetów, która na szczęście jest malusia. Końcówki mogę zrobić ładniejsze, ale kształt puszki nadal nie będzie przypominał OEM. Marchewy muszą być dobrze widoczne
Narazie samochód stoi na podnośniku bo wymieniam skrzynię/przeguby/rozrusznik bo to ostatnie rzeczy które zostały mi do zrobienia abym mógł powiedzieć - wszystko zrobione i jest cacy!
W międzyczasie wrzuciłem ładną czarną półkę na tył, jednak z białym wnętrzem jest bardzo potrzebna, bo w lusterku wstecznym wieczorem widziałem głównie białą półkę.
Narazie samochód stoi na podnośniku bo wymieniam skrzynię/przeguby/rozrusznik bo to ostatnie rzeczy które zostały mi do zrobienia abym mógł powiedzieć - wszystko zrobione i jest cacy!
W międzyczasie wrzuciłem ładną czarną półkę na tył, jednak z białym wnętrzem jest bardzo potrzebna, bo w lusterku wstecznym wieczorem widziałem głównie białą półkę.
Re: JC35608 w pigułce
A czy nie można zrobić po prostu przelotu na wzór ori tłumika z m3?
Re: JC35608 w pigułce
No nie ma problemu żeby tylną puchę upodobnić, i ładne końcówki zarzucić ale jak mówiłem, to jest detal który zostawiam na sam koniec. Jest też druga strona medalu, że jeżeli rurka/rurki na końcu będą seryjnej długości, to marchewy szybko okopcą zderzak, także całkiem jak w wersji NA być nie może.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: JC35608 w pigułce
Bardzo fajnie wyszło, czym malowales ten dekiel? Zwykła termiczną w spray'u?
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: JC35608 w pigułce
Lepiej wyglądało w macie, ale to mega niepraktyczne (chyba, że czarne) dlatego pociągnałem satynowym klarem, który się nie świeci jak psu jajka, ale jednak jest śliskawe w dotyku.
Litr zmywacza nitro, pędzelek, prysznic, drapaczka do garnków aluminiowa idealnie zdjęła tą farbę która by odpadła sama, zmywacz nitro, gazety, malowanie na czerwono.
A farba - zwykły spray pod kolor budy.Ze 3 cieńkie warstwy.
Na końcu klar.
W sumie najwięcej czasu poszło na umycie/odolejenie, i na dremelek i precyzyjne szlifowanie napisiku. Początkowo ręcznie zacząłem papierkiem ale poddałem się, papier 400 słabo zbierał lakier.
Litr zmywacza nitro, pędzelek, prysznic, drapaczka do garnków aluminiowa idealnie zdjęła tą farbę która by odpadła sama, zmywacz nitro, gazety, malowanie na czerwono.
A farba - zwykły spray pod kolor budy.Ze 3 cieńkie warstwy.
Na końcu klar.
W sumie najwięcej czasu poszło na umycie/odolejenie, i na dremelek i precyzyjne szlifowanie napisiku. Początkowo ręcznie zacząłem papierkiem ale poddałem się, papier 400 słabo zbierał lakier.
Re: JC35608 w pigułce
teee a na spreja ze struktura to Cie stac nie bylo? teraz jak psu jajca sie swieci...
VHT http://allegro.pl/farba-do-silnika-vht- ... 26683.html
VHT http://allegro.pl/farba-do-silnika-vht- ... 26683.html
Re: JC35608 w pigułce
Znam VHT, ale gdyby nie klar, to 3 cieńkie warstwy mojej bazy idealnie wyglądały (widać było strukturę ori lakieru).wania pisze:teee a na spreja ze struktura to Cie stac nie bylo? teraz jak psu jajca sie swieci...
VHT http://allegro.pl/farba-do-silnika-vht- ... 26683.html
A pozatym kolor jest pod kolor budy
Re: JC35608 w pigułce
ja jak robilem swoja pokrywe to czesc nie malowana oblepilem tasma papierowa (tez troche roboty) ale za to latwiej pozniej bylo niz dremelem sie meczyc ze swieza farba, dodatkowo przy strukturze mial bym opilki w niej...
Re: JC35608 w pigułce
Ale przecież ja dremelem jechałem jak wyschło już, no przecież nie na mokro