Antyrzuf by metalurg
Antyrzuf by metalurg
Skąd ta dziwaczna nazwa? Jestem dziwakiem i to wszystko tłumaczy Gdy pierwszy raz przejechałem się emką, nazwałem moje 193-konne 328i żółwiem. Rzuf to śliczny przykład jak można zapisać polski wyraz z błędami. A więc moje stare auto to odtąd Rzuf, a nowe Antyrzuf. Przedstawiam Antyrzufa.
Antyrzuf
Rocznik 2004
Wersja USA
Manual
Kolor Silver Grey Metallic
Przebieg ok. 80000 km
Czarna skórzana tapicerka
Felgi 18" oryginalne
Nawigacja z TV
Harman Kardon
Podgrzewane fotele
Szyberdach
To są pierwsze fotki dokumentujące jak to auto wyglądało na początku. W miarę upływu czasu będę robił update'y pokazujące zmiany.
A w planach:
- felgi 19" CSL
- niższe zawieszenie
- zmiana tapicerki (na razie waham się między jasną, a czerwoną)
- porządny sprzęt audio
- licznik europejski
- wyrzucenie obrysówek z kierunkowskazów
- ringi CCFL
- klapa od CSL (może kiedyś, jak mi odbije )
- tylny dyfuzor CSL i chromowane końcówki wydechu
Na razie to wstępna lista, pewnie z czasem coś mi jeszcze przyjdzie do głowy.
Jak widać na zdjęciach auto jest zupełnie stockowe w tym momencie i na tych felgach wygląda bardzo średnio. Dlatego już czekam na 19"
Samochód został na starych tablicach i będzie na nich jeszcze kilka miesięcy. Potem kolejna M3 na EL
Antyrzuf
Rocznik 2004
Wersja USA
Manual
Kolor Silver Grey Metallic
Przebieg ok. 80000 km
Czarna skórzana tapicerka
Felgi 18" oryginalne
Nawigacja z TV
Harman Kardon
Podgrzewane fotele
Szyberdach
To są pierwsze fotki dokumentujące jak to auto wyglądało na początku. W miarę upływu czasu będę robił update'y pokazujące zmiany.
A w planach:
- felgi 19" CSL
- niższe zawieszenie
- zmiana tapicerki (na razie waham się między jasną, a czerwoną)
- porządny sprzęt audio
- licznik europejski
- wyrzucenie obrysówek z kierunkowskazów
- ringi CCFL
- klapa od CSL (może kiedyś, jak mi odbije )
- tylny dyfuzor CSL i chromowane końcówki wydechu
Na razie to wstępna lista, pewnie z czasem coś mi jeszcze przyjdzie do głowy.
Jak widać na zdjęciach auto jest zupełnie stockowe w tym momencie i na tych felgach wygląda bardzo średnio. Dlatego już czekam na 19"
Samochód został na starych tablicach i będzie na nich jeszcze kilka miesięcy. Potem kolejna M3 na EL
Re: Antyrzuf by metalurg
Fajny ten Twoj antyrzuf ale na 19'' bedzie bardziej miodzio
No i fajne plany na przyszłość, powodzenia i gratki zakupu.
No i fajne plany na przyszłość, powodzenia i gratki zakupu.
Re: Antyrzuf by metalurg
Gratulacje!
Jak wypolerujesz końcówki to powinny się świecić, seryjnie są chromowane.
Zostaw tapicerkę w spokoju, czarna do grafitu pasuje idealnie.metalurg pisze:A w planach:
- zmiana tapicerki (na razie waham się między jasną, a czerwoną)
- chromowane końcówki wydechu
Jak wypolerujesz końcówki to powinny się świecić, seryjnie są chromowane.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Antyrzuf by metalurg
Zza szyb wygląda ok, ale w środku jest za czarno (dla mnie). Mam w drugim E46 jasnoszare wnętrze i dużo lepiej się w nim czuję, więc ten punkt jest dla mnie wręcz priorytetowy. A za drugą radę dziękuję - oszczędzi się parę zł
PS. A zresztą jak wrzucę te nowe felgi, to zrobię jakąś lepszą sesję obu autom, dla porównania
PS. A zresztą jak wrzucę te nowe felgi, to zrobię jakąś lepszą sesję obu autom, dla porównania
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Antyrzuf by metalurg
Polerowana nierdzewka, wystarczy przepolerowac napastowac i beda jak noweMarcin_Os pisze: Jak wypolerujesz końcówki to powinny się świecić, seryjnie są chromowane.
Re: Antyrzuf by metalurg
Auto na zywo wyglada bardzo dobrze, na 19' bedzie jeszcze lepiej cieszy nastepne M3 E46 w Lodzi (a z tego co wiem jest tylko 4)
Re: Antyrzuf by metalurg
Początek zmian - przyszły felgi. Dodam tylko, że w porównaniu z 18-kami jest nie tylko ładniej, ale znacznie wygodniej. Pewnie to kwestia opon - na nowych mam Micheliny PS2, które są dość miękkie. To w końcu pozwoliło mi się w pełni cieszyć tym samochodem. Na zdjęciach Antyrzuf na wycieczce:
Drobne zmiany, a cieszą:
Poza europejskim licznikiem wgrałem sobie najnowszy soft i zmieniłem startowe logo na bardziej adekwatne. Język w nawigacji podmieniłem na radziecki, ale tego jeszcze nie wypróbowałem, najnowsza płyta do navi dopiero się ściąga .
Na liście planów doszły przewody hamulcowe Goodrich (już kupione), krótsza gałka zmiany biegów bez podświetlania (bo łapa się grzeje i poci, a światełek jest dość) i czarny grill wraz z przyciemnionymi kierunkami i czarnymi wlotami bocznymi. Co do tych trzech ostatnich to nie mam pewności, będę musiał to przymierzyć i ocenić. Grill już kupiony.
Drobne zmiany, a cieszą:
Poza europejskim licznikiem wgrałem sobie najnowszy soft i zmieniłem startowe logo na bardziej adekwatne. Język w nawigacji podmieniłem na radziecki, ale tego jeszcze nie wypróbowałem, najnowsza płyta do navi dopiero się ściąga .
Na liście planów doszły przewody hamulcowe Goodrich (już kupione), krótsza gałka zmiany biegów bez podświetlania (bo łapa się grzeje i poci, a światełek jest dość) i czarny grill wraz z przyciemnionymi kierunkami i czarnymi wlotami bocznymi. Co do tych trzech ostatnich to nie mam pewności, będę musiał to przymierzyć i ocenić. Grill już kupiony.
Re: Antyrzuf by metalurg
Ładne zmiany, gratuluje możesz zdradzic jak zminiłes logo BMW na ///M??? Ewentualnie zdradz który plik zmienia początkowe logo na wyswietlaczu w sofcie.metalurg pisze: Drobne zmiany, a cieszą:
[url=http://amiga.com.pl/img/antyrzuf/IMG_1736m.jpg]Obrazek [/URL]
Poza europejskim licznikiem wgrałem sobie najnowszy soft i zmieniłem startowe logo na bardziej adekwatne.
.
RED DEVIL
Re: Antyrzuf by metalurg
Musisz zhackować plik navboot programem NavTweak, proste jak ogon koci. Wszystko masz tu:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=484882
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=484882
Re: Antyrzuf by metalurg
A jaki masz rozmiar opon i felg bo te tylne jakos tak dziwnie sa waskie?
Re: Antyrzuf by metalurg
Z tyłu jest felga 9,5" ET24, opona 255. Jest schowana pod nadkole, dlatego tak wygląda. O dystansie 20 mm nie wspomniałem w planach, ale też już jest zamówiony
Re: Antyrzuf by metalurg
Dzięki Wkrótce wrzucę nowe fotki, bo doszło parę zmian wizualnych.
Re: Antyrzuf by metalurg
bardzo ładna
Re: Antyrzuf by metalurg
Jest parę kolejnych zmian. Najważniejsza to obniżone zawieszenie - sprężyny Eibach Prokit. Auto nie wygląda już jak koza, nie jest twardsze, jedynie bardziej sztywne i sprężyste, przez co na wybojach trochę się w środku podskakuje. Zresztą nie pamiętam już jak było na oryginalnych, bardzo krótko na nich jeździłem.
Wymieniłem też przewody hamulcowe na Goodrich i płyn hamulcowy na Motul RBF 660. Polecam - pedał hamulca wyżej i szybciej łapie, nie miałem do tej pory problemów z przegrzaniem.
Z wizualnych zmian jest ciemniejsza oprawa z przodu. Czarny grill i przyciemniane kierunkowskazy od kolegów Amerykanów. Co do grilla, to wciąż się waham czy nie wrócić do srebrnego, muszę poprzymierzać. Kierunki ładnie zgrywają się z lampami, polecam - niestety w Europie takich nie znalazłem. Boczne też wymieniłem na ciemne, ale to chyba nie pasuje do tego lakieru, chyba wrócę do białych.
W najbliższych planach lekkie przyciemnienie szyb i montaż ringów. W dalszej kolejności sprzęt audio i coś z tapicerką. Z mechanicznych rzeczy myślę o shortshifterze.
Kilka fotek z wakacji:
I najważniejsza zmiana. Świnia budząca grozę i respekt wśród kierowców patrzących we wsteczne lusterko Świnia od czasu do czasu zaczyna chrumczeć, gdy jej się coś nie podoba, na przykład wyboje lub zbyt duża prędkość. Zwykle ma rację.
Na ten moment jestem ogólnie bardzo zadowolony z Antyżółwia, przejechałem nim już ponad 6 tys. km, więc mogę zrobić małe podsumowanie co mi się podoba, a co nie.
Co się podoba? Wiadomo To po co się kupuje taki samochód. Dynamika, hamulce, to że trzyma się zakrętów jak przyklejony, poczucie bezpieczeństwa - to suma powyższych czynników, niestety może prowadzić do poczucia bezkarności, więc czasem trzeba się trochę opanować Dźwięk silnika pow. 5k rpm - cóż, to nie CSL, ale i tak jazda przy otwartych szybach daje niezły dreszcz emocji. Pewne poczucie elitarności - są zwykłe samochody i są Mki A z innej strony to całkiem praktyczne auto - zabierze 5 osób, bagażnik jak w zwykłym sedanie. Wbrew pozorom łatwe w prowadzeniu nawet dla świeżych kierowców. Mógłbym pewnie jeszcze długo pisać w tym akapicie.
Co się nie podoba? Dźwięk silnika między 2 a 3 k rpm. Jeśli ma się ochotę na spokojną jazdę i słuchanie muzyki, to w tle słychać niezbyt przyjemne buczenie. Trzeba zwolnić poniżej setki, wtedy jest cicho. Albo zmienić sprzęt audio na lepszy Biegi wchodzą dość ciężko, zwłaszcza gdy auto jest zimne. Raczej nie da się zmieniać biegów jednym palcem jak w zwykłym E46. To, że auto jest elitarne ma dwie strony - przyciąga uwagę, a czasem nie ma się na to ochoty. Tu też pewnie jeszcze coś bym wymyślił, ale ogólnie jest znacznie więcej plusów niż minusów.
Na dziś to tyle, trochę się rozpisałem
Wymieniłem też przewody hamulcowe na Goodrich i płyn hamulcowy na Motul RBF 660. Polecam - pedał hamulca wyżej i szybciej łapie, nie miałem do tej pory problemów z przegrzaniem.
Z wizualnych zmian jest ciemniejsza oprawa z przodu. Czarny grill i przyciemniane kierunkowskazy od kolegów Amerykanów. Co do grilla, to wciąż się waham czy nie wrócić do srebrnego, muszę poprzymierzać. Kierunki ładnie zgrywają się z lampami, polecam - niestety w Europie takich nie znalazłem. Boczne też wymieniłem na ciemne, ale to chyba nie pasuje do tego lakieru, chyba wrócę do białych.
W najbliższych planach lekkie przyciemnienie szyb i montaż ringów. W dalszej kolejności sprzęt audio i coś z tapicerką. Z mechanicznych rzeczy myślę o shortshifterze.
Kilka fotek z wakacji:
I najważniejsza zmiana. Świnia budząca grozę i respekt wśród kierowców patrzących we wsteczne lusterko Świnia od czasu do czasu zaczyna chrumczeć, gdy jej się coś nie podoba, na przykład wyboje lub zbyt duża prędkość. Zwykle ma rację.
Na ten moment jestem ogólnie bardzo zadowolony z Antyżółwia, przejechałem nim już ponad 6 tys. km, więc mogę zrobić małe podsumowanie co mi się podoba, a co nie.
Co się podoba? Wiadomo To po co się kupuje taki samochód. Dynamika, hamulce, to że trzyma się zakrętów jak przyklejony, poczucie bezpieczeństwa - to suma powyższych czynników, niestety może prowadzić do poczucia bezkarności, więc czasem trzeba się trochę opanować Dźwięk silnika pow. 5k rpm - cóż, to nie CSL, ale i tak jazda przy otwartych szybach daje niezły dreszcz emocji. Pewne poczucie elitarności - są zwykłe samochody i są Mki A z innej strony to całkiem praktyczne auto - zabierze 5 osób, bagażnik jak w zwykłym sedanie. Wbrew pozorom łatwe w prowadzeniu nawet dla świeżych kierowców. Mógłbym pewnie jeszcze długo pisać w tym akapicie.
Co się nie podoba? Dźwięk silnika między 2 a 3 k rpm. Jeśli ma się ochotę na spokojną jazdę i słuchanie muzyki, to w tle słychać niezbyt przyjemne buczenie. Trzeba zwolnić poniżej setki, wtedy jest cicho. Albo zmienić sprzęt audio na lepszy Biegi wchodzą dość ciężko, zwłaszcza gdy auto jest zimne. Raczej nie da się zmieniać biegów jednym palcem jak w zwykłym E46. To, że auto jest elitarne ma dwie strony - przyciąga uwagę, a czasem nie ma się na to ochoty. Tu też pewnie jeszcze coś bym wymyślił, ale ogólnie jest znacznie więcej plusów niż minusów.
Na dziś to tyle, trochę się rozpisałem