Właściwie to wszystko jest w porządku... Dał się dobrze spasować ze zderzakiem i jest cały z karbonu. Ale mimo wszystko to nie oryginał kupiłem go bo nadarzyła się okazja.Krystian pisze:a co z tym zamiennikiem jest nie tak (że się powtórzę z pytaniem) ?
M3 e46 "misieklublin"
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wt maja 11, 2010 11:35
- Auto: M3 e46 M5 e39
- Lokalizacja: Lublin
Re: M3 e46 "misieklublin"
Re: M3 e46 "misieklublin"
Wygląda zajebiście. pzdrMisiekLublin pisze: Klapa ori kupiona w aso,
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wt maja 11, 2010 11:35
- Auto: M3 e46 M5 e39
- Lokalizacja: Lublin
Re: M3 e46 "misieklublin"
Wielkie podziękowania należą się dla Marcina_Os i kolegi z działu części w Bawaria Motors BMW za pomoc w załatwieniu klapy CSL. DziękiMarcin_Os pisze:Wygląda zajebiście. pzdrMisiekLublin pisze: Klapa ori kupiona w aso,
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wt maja 11, 2010 11:35
- Auto: M3 e46 M5 e39
- Lokalizacja: Lublin
Re: M3 e46 "misieklublin"
W chwili wolnego czasu zrobiłem trochę nowych zdjęć M3 :
eMka w ostatnim czasie po wymianie oleju (TWS motorsport), świec, filtru oleju, paliwa, powietrza i filtra kabinowego. Części kupowane w ASO...
W najbliższym czasie zabieram się za wymianę zaworka i o-ringu na wale korbowym, który już zakupiłem wraz z zestawem śrub mocujących tylną osłonę. Przymierzam się też do regulacji luzów zaworowych, póki co jestem na etapie kupowania zestawu płytek.
Także .... zapraszam do komentowania pozdr
eMka w ostatnim czasie po wymianie oleju (TWS motorsport), świec, filtru oleju, paliwa, powietrza i filtra kabinowego. Części kupowane w ASO...
W najbliższym czasie zabieram się za wymianę zaworka i o-ringu na wale korbowym, który już zakupiłem wraz z zestawem śrub mocujących tylną osłonę. Przymierzam się też do regulacji luzów zaworowych, póki co jestem na etapie kupowania zestawu płytek.
Także .... zapraszam do komentowania pozdr
Re: M3 e46 "misieklublin"
Uwielbiam M3 e46, a imola red to chyba najładniejszy kolor jaki powstał, więc co tutaj komentować?
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 e46 "misieklublin"
Masz specjalny tool do naciskania szklanek w celu wyciągnięcia płytek czy do S54 nie jest on konieczny?
Fajne zdjęcia
Fajne zdjęcia
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wt maja 11, 2010 11:35
- Auto: M3 e46 M5 e39
- Lokalizacja: Lublin
Re: M3 e46 "misieklublin"
Wydaje mi się że nie jest konieczny, ale spróbuję się przed operacją wszystkiego dowiedzieć. Na ten zabieg auto planuję oddać do znajomego mechanika, który ma przynajmniej porządny mikrometr i doświadczenie, bo po przeczytaniu postów bodajże Kostka odnośnie regulacji luzów w przypadku jego M3, odechciało mi się zaprowadzać auto na regulację do ASOVenom pisze:Masz specjalny tool do naciskania szklanek w celu wyciągnięcia płytek czy do S54 nie jest on konieczny?
Fajne zdjęcia
Aha, czy ktoś wie może gdzie mogę dostać zestaw płytek oprócz serwisu ASO ? Chodzi mi głównie o porównanie ceny
Re: M3 e46 "misieklublin"
Nie jest. Jedynym przydatnym narzędziem jest "łapka" z magnesem.Venom pisze:Masz specjalny tool do naciskania szklanek w celu wyciągnięcia płytek czy do S54 nie jest on konieczny?
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 e46 "misieklublin"
To macie fajnie. W S38 podobno da się to zrobić bez narzędzia, ale ja osobiście sobie tego nie wyobrażamLassie pisze:Nie jest. Jedynym przydatnym narzędziem jest "łapka" z magnesem.Venom pisze:Masz specjalny tool do naciskania szklanek w celu wyciągnięcia płytek czy do S54 nie jest on konieczny?
Powodzenia w działaniach przy aucie!
Re: M3 e46 "misieklublin"
W S54 jest to świetnie rozwiązane. Odpinasz blaszkę która mocuje popychacz (czy jak się ta część nie nazywa) i go przesuwasz na bok. Dostęp do płytki perfekcyjny
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 e46 "misieklublin"
Nie kupisz nigdzie indziej zestawu płytek poza ASO.
Jak by co mój mechanik koło Garwolina ma taki zestaw i regulował luzy już w 7 takich silnikach w tym w 2 moich.
Moim zdaniem nie opłaca się kupować płytek bo użyjesz 5-10 sztuk a zapłacisz za 140.
Jak by co mój mechanik koło Garwolina ma taki zestaw i regulował luzy już w 7 takich silnikach w tym w 2 moich.
Moim zdaniem nie opłaca się kupować płytek bo użyjesz 5-10 sztuk a zapłacisz za 140.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 e46 "misieklublin"
Też tak uważam. Najlepiej najpierw zmierzyć luzy i płytki a później zamówić to co potrzeba. Często bywa tak, że no masz 16 zaworów do regulacji a musisz kupić tylko 4 płytki, bo resztę da się poprzekładać. Jedyny minus to czas, który jest potrzebny na zakup płytek.--==maly==---- pisze:Moim zdaniem nie opłaca się kupować płytek bo użyjesz 5-10 sztuk a zapłacisz za 140.
Re: M3 e46 "misieklublin"
Śliczna jest w tym kolorze , a na żywo prezentuje się jeszcze lepiej
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wt maja 11, 2010 11:35
- Auto: M3 e46 M5 e39
- Lokalizacja: Lublin
Re: M3 e46 "misieklublin"
Kupiłem zestaw płytek + uszczelkę pod pokrywę.
Przed chwilą odebrałem eMkę od mechanika po regulacji zaworów. 8 zaworów wymagało regulacji.
Pod pokrywą silnik czyściutki
Jestem bardzo zadowolony z mechanika, który stanął na wysokości zadania. Po raz kolejny z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat
więc....... eMka w pełni gotowa do sezonu i do wyjazdu na urlop, zostało tylko nawoskować lakier i zakonserwować środek auta. Pozdrawiam
Przed chwilą odebrałem eMkę od mechanika po regulacji zaworów. 8 zaworów wymagało regulacji.
Pod pokrywą silnik czyściutki
Jestem bardzo zadowolony z mechanika, który stanął na wysokości zadania. Po raz kolejny z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat
więc....... eMka w pełni gotowa do sezonu i do wyjazdu na urlop, zostało tylko nawoskować lakier i zakonserwować środek auta. Pozdrawiam
Re: M3 e46 "misieklublin"
Brakuje trochę uszczelek