Strona 4 z 5
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob mar 21, 2009 01:21
autor: czarny8800
Samochód odebrany po zimowej przerwie i 3 miesięcznych modyfikacjach. Kwestia powerflexów różnica jest naprawdę wyczuwalna, przyłącze się do kolegi Venoma samochód super reaguję, i fajnie się prowadzi, a w połączeniu z nowymi wahaczami i amortyzatorami po regeneracji jest super
. Kwestia sprężyn też dużo zmieniła, samochód wkońcu się podniósł i amorek fajnie pracuję. Najbardziej się obawiałem piszczenia powerflexów,
ale jak narazie chyba dobrze skręcone i nasmarowane bo nić nie trzeszczy i piszczy.
Na zakończenie wymiana kierownicy na tą którą zawsze chciałem
idealnie się teraz nią kręci.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob mar 21, 2009 14:58
autor: Venom
No i niebawem wyladuje pakiet shadowline prawda? Pokaz fotki kierownicy
... Mowisz ze EDC dziala jak nalezy ?
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob mar 21, 2009 18:24
autor: czarny8800
Dzięki tobie będzie shadow
W tym tygodniu zamontuje. Kwestia EDC jest strasznie nie zrozumiana przełączam ten guzik z S na P i tłumacze sobie że jest jakaś różnica, ale czy jest sam nie wiem, aż tak diametralnej różnicy nie ma.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob mar 21, 2009 19:47
autor: Camil
Jak mielismy e31 z EDC to tez nie czulismy roznicy. Oczywiscie roznicy w jezdzie nie czulismy, za to roznica w portfelu w stosunku do normalnych amorow byla bardzo odczuwalna.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob mar 21, 2009 20:31
autor: jackson
Z EDC dużej róznicy nie ma, ale powinna być wyczuwalna.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob mar 21, 2009 22:18
autor: Koki
czarny8800 pisze:Kwestia EDC jest strasznie nie zrozumiana przełączam ten guzik z S na P i tłumacze sobie że jest jakaś różnica, ale czy jest sam nie wiem, aż tak diametralnej różnicy nie ma.
A czy wymieniłeś tak jak wspomniałem gumowe odboje amortyzatorów
Angole twierdzą , że przy zuzytych gumach nie odczujemy zbytnio różnicy pomiędzy S i P , muszę poszperać i poszukać czym to argumentują .
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: ndz mar 22, 2009 00:18
autor: czarny8800
Tak wymieniłem te gumy. Po całej wymianie miałem nadzieję że na wciśniętym P będzie trochę miększy, bardziej bujający się, a na trybie S będzie skakał jak piłka. Niestety to nie wersja 7, gdzie jest komfort i jeszcze raz komfort, M jest samochodem twardym, ale na trybie P jest taki miększy trochę, natomiast na trybie "S" tył strasznie czuję np: na martwych policjantach jak podskakuję.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob wrz 19, 2009 15:21
autor: czarny8800
I ///M dziś zmieniła właściciela
nick-przemo8220 teraz będzie użytkował.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob wrz 19, 2009 20:16
autor: zietas
gratulacje !!! zostaje w klubie jednak nasze forum jest nienadarmo
PS. CZARNY NIEZAL CI JAK TOBIE ODDAWALEM TO PRAWIE PRZEZ TYDZIEN NIEMOGLEM DOJSC DO SIEBIE
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob wrz 19, 2009 23:05
autor: czarny8800
żal i to bardzo
najgorsza była ostatnia przejażdżka, ale niestety górę wziął rozsądek życie.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: sob wrz 19, 2009 23:24
autor: Kudłaty
Kupisz nowszy model
Gdzie będzie jeździła?
Blaszki imienne zostają?
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: ndz wrz 20, 2009 11:09
autor: czarny8800
Co do rejestracji to nie wiem, czy właściciel sobie je zostawi, ale chyba imienne rejestracje przepadną bo to inne województwo. Pojechała do miejscowości MYSZKÓW 80 km od Częstochowy tamte rejony. Co do nowszego modelu ///M mam już takie myśli, ale co to będzie to nie wiem:( czas pokaże
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: ndz wrz 20, 2009 11:44
autor: Venom
Gratuluje nowemu wlascicielowi
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: pn paź 05, 2009 21:04
autor: przemo8220
Niestety blachy zmieniłem bo musiałem,obecna rejestracja SMY 83YR. O losach auta bede pisał i robił fotoreportaż
Póki co zmieniłem prace i ciężko mi sie zabrać za naprawe.Czeka mnie sporo pracy.Narazie jestem na etapie poznawania auta i szacowaniu tego co trzeba zrobic.Wszystko bede robił zimą bo nie bede jeździł.Powoli i dokładnie wszystko sie ogarnie.Na pierwszy strzał oleje,filtry.Po małych oględzinach to napewno hamulce polecą,spreżyna lewy tył pęknięta,wycieki oleju,wyjmę kolektor dolotowy żeby przejrzec i zmienną geometrie poprawic,potem regulacja zaworów i przepustnic.Rozrząd tez mam zamiar zmienić dla świętego spokoju i tu mam do was pytanie czy napinacz z S50B32 czy S50B30 podchodzi?Jakie sprezyny wybrac na tył?Czy klocki Ferodo to dobry wybór na przednia oś?Co do tarcz to zastanawiam sie nad grupowym zakupem Venoma
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
: wt paź 06, 2009 22:58
autor: kris///
witam .co do napinacza to pasuja oba do s38 ale ten z s50b32 ponoc jest najlepszy (wytrzymalszy - ja sobie to tak tlumacze ze m3 wyzej sie kreci niz m5)w listopadzie czeka mnie wlasnie ta operacja.co do ferrodo to jeden forumowicz testowal premier-y i ponoc spisywaly sie bardzo dobrze a to podstawowa specyfikacja tego producenta mysle ze z ds performance bedzie jeszcze lepiej.pozdro