Venom --->>> e34 M5

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Maros » pn sie 18, 2008 21:13

strasznie mi się te felgi podobają!

teraz wygląda kozacko!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » pn sie 25, 2008 13:20

MaRoS pisze:strasznie mi się te felgi podobają!

teraz wygląda kozacko!
Zalozylem inne felgi... Kilka fotek mozna znalezc w pierwszym poscie... :)

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: PAWEŁ M5E34 » pn sie 25, 2008 15:46

Tomas_M5 pisze:
Venom pisze:
Tomas_M5 pisze:po czym wnioskujesz ze ma zdjety ogranicznik??
W sumie tylko po tym ze poprzedni wlasciciel mi mowil. Sam osiagnalem jedynie 260 ale licznikowe...

Myslisz ze on tam jednak moze byc ?
nie wiem, tak tylko pytam. z ogranicznikiem jedzie ok 275 i odcina przy ok 6500 chyba o ile pamietam, bez moze uda sie dojechac do 290.
z ogranicznikiem jedzie 250 mogą być wskazania do 260 jak jest zle wyskalowany
generalnie obroty sa na piatce ok. 6500 przy 250
co do tych 290 to może na 6 biegowej i z przepaści wiadomo że m5 kręci się do 7250 fabrycznie i to jest 270 a 285 to ok.7500 tyś coś takiego to tylko po tuningu
m5 e34 3,6 13.747 et

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: SyTy » pn sie 25, 2008 16:29

Sprawdzałem swoją, załadowany kompletem kół+2 osoby, licznik na '18-tkach zaniża mi o 10 (WTF?!?), na liczniku było 270+, nie pamiętam ile było obrotów ale jeszcze miała chęć, sprawdze dokładnie na najbliższym mtracku, ma być racelogic i pas o długości 3,3 km ;)
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » czw sie 28, 2008 13:08

SyTy pisze:licznik na '18-tkach zaniża mi o 10 (WTF?!?)
A to dziwne bo mi zawyza licznik wzgledem GPS [o jakies 10km/h]... Ciekawe tez jak sie ma jeden GPS do drugiego GPS :) :P

baton
Posty: 9
Rejestracja: pt cze 22, 2007 18:58
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: baton » sob wrz 20, 2008 17:00

Gratulacje samochodu. Nareszcie jakaś eMka na SCI ;)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » ndz wrz 21, 2008 12:42

baton pisze:Gratulacje samochodu. Nareszcie jakaś eMka na SCI ;)
Pozdrawiam
Witam kolego :) heh na SCI zapewnie to nie pierwsza Mka :) Pozdrawiam

baton
Posty: 9
Rejestracja: pt cze 22, 2007 18:58
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: baton » ndz wrz 21, 2008 13:34

No tak pierwsza na SCI to nie, źle się wyraziłem. Wydaje mi się jednak, że pierwsza w Cieszynie ;) Przynajmniej nie miałem okazji zobaczyć innej.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » ndz wrz 21, 2008 13:44

baton pisze:No tak pierwsza na SCI to nie, źle się wyraziłem. Wydaje mi się jednak, że pierwsza w Cieszynie ;) Przynajmniej nie miałem okazji zobaczyć innej.
Pozdrawiam
Nigdy nie wiadomo co ludzie maja pochowane po stodolach i garazach :D hehe

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » ndz lut 15, 2009 00:29

Update 14.02.2009

Minelo juz troszke czasu w ktorym nic nie pisalem. Wynika to z tego ze praktycznie nic (poza kupieniem kilku czesci) z autkiem sie nie dzialo. Brakowalo mi czasu aby cokolwiek przy autku porobic...

Jeszcze w listopadzie zrobilem kilka fotek - zanim niunia zapadla w zimowy sen.

[101]Obrazek[102]Obrazek[103]Obrazek[104]Obrazek[105]Obrazek

[106]Obrazek[107]Obrazek

Pozniej jeszcze przed odstawieniem niuni na zimowy wypoczynek udalo mi sie pozbyc ja sprzegla. Spalilem je. Z uwagi na dalsze plany, postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com). Tarcza sprzeglowa dostala nowe okladziny, kolo zamachowe zostalo lekko splanowane (aby wyrownac powierzchnie), a docisk zostal kompletnie przebudowany, poniewaz ten moj na nic sie juz nie nadawal (pokrzywiona i przegrzana tarcza dociskowa). Pan Radzikowski zaadaptowal tarcze dociskowa z innego auta, pomierzyl sily oraz geometrie i odeslal mi cale sprzegielko. Po zalozeniu do niuni niestety nie funkcjonowalo ono jak nalezy. Pozniej nie mialem juz za wiele czasu aby z tym wszystkim powalczyc i takim oto sposobem, niunia do dzis stoi nie sprawna. W miedzy czasie profilaktycznie wymienilem tylko pompe sprzegla i wysprzeglik na nowe. Aktualny stan rzeczy jest taki ze sprzeglo ponownie zostalo zdemontowane i wyslanie do Warszawy. Oczekuje na jego kolejna przebudowe. Autko stoi...

Wykorzystujac zimowy czas, postanowilem zalozyc kupione wczesniej sportowe stabilizatory i zestaw Powerflexa.

Ponizej kilka fotek z tej operacji:

[108]Obrazek[109]Obrazek

Zdjecia pogladowe na stare tuleje wahaczy przednich.

[110]Obrazek[111]Obrazek[112]Obrazek[113]Obrazek

Porownanie seryjnych tulei i zamiennikow PF.

[114]Obrazek[115]Obrazek

Montaz na wahaczach i na aucie.

[116]Obrazek[117]Obrazek[118]Obrazek[119]Obrazek[120]Obrazek

[121]Obrazek

Tylnych tulei jeszcze nie wymienilem z uwagi na dalsze plany. Troche z tym roboty a nie mam zamiaru rozbierac czegos po 5 razy :P:).

No i czas na regulowane stabilizatory firmy Racing Dynamics.

[122]Obrazek

Stary stabilizator tylny.

[123]Obrazek

Porownianie tylnych stabilizatorów. Srednica ta sama ale nieco inaczej powiginany + 2 stopniowa regulacja.

[124]Obrazek[125]Obrazek[126]Obrazek[127]Obrazek

Regulowane laczniki tylnych stabilizatorow i prawdziwy zestaw do prac warsztatowych :):) :P:P

[128]Obrazek[129]Obrazek

Zarowno przednie jak i tylne mocowania stabilizatorow zostaly nieco odnowione. Konieczne bylo wyczyszczenie ich do golej blachy i zabezpiecznie przed korozja :)

[130]Obrazek[131]Obrazek[132]Obrazek[133]Obrazek[134]Obrazek

[135]Obrazek

Poliuretanowe mocowanie oraz tylny stabilizator juz zamontowany w niuni :)

[136]Obrazek[137]Obrazek[138]Obrazek[139]Obrazek[140]Obrazek

[141]Obrazek[142]Obrazek[143]Obrazek[144]Obrazek

Stary przedni stabilizator

[145]Obrazek

Porownanie przednich stabilizatorow. Srednica zwiekszona o 2 mm. Nieco inny ksztalt + 3 stopniowa regulacja

[146]Obrazek[147]Obrazek[148]Obrazek

Poliuretanowe mocowania tylnego stabilizatora i nowy seryjny lacznik.

[149]Obrazek[150]Obrazek[151]Obrazek

I przedni stabilizator juz zamontowany. Poki co zalozylem go na srednim nastawieniu - jak auto zacznie jezdzic i zaloze reszte gratow to moze pobawie sie bardziej w jakies strojenie.

[152]Obrazek[153]Obrazek[154]Obrazek[155]Obrazek[156]Obrazek

[157]Obrazek[158]Obrazek[159]Obrazek

A tutaj widac jak blisko silnika znajazl sie nowy stabilizator. Zaznaczam tylko ze nie mam zalozonej skrzyni wiec silnik wisi nieco nizej. Po zalozeniu skrzyni wszystko powinno sie dzwignac i mysle ze bedzie wiecej luzu :)

[160]Obrazek[161]Obrazek

To byloby na tyle. Wplywu wymienionych elementow na prowadzenie sie samochodu jeszcze nie poznalem poniewaz jak pisalem wczesniej, niunia jest bez sprzegla. Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka :) Na pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...

Pozdrawiam Was :)
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 20:59 przez Venom, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Szczep » ndz lut 15, 2009 01:20

Lubie taki styl e34, podchodzą mi te felgi, mimo że nie są prosto od M5 e34.
...dla przyjemnego kontrastu przemalowałbym progi i dokładki zderzakowe
na dedykowany do Avus'a kolor :smile:
Ładna, sumiennie prowadzony topic z update'ami bardzo na +!

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Idzik » ndz lut 15, 2009 02:07

Venom pisze:Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka :) Na pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...
Po takim śniegu jaki mam na osiedlu zdecydowanie łatwiej mi się jeździ M-ką ze szperą niż autem 1.6 FWD :P

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » ndz lut 15, 2009 09:58

Szczep pisze:Lubie taki styl e34, podchodzą mi te felgi, mimo że nie są prosto od M5 e34.
Faktycznie felgi sa takie sobie. Na plus przemawia producent i ich wytrzymalosc. Poki co je zostawiam ale moze kiedys zaloze inne...
Szczep pisze:...dla przyjemnego kontrastu przemalowałbym progi i dokładki zderzakowe
na dedykowany do Avus'a kolor :smile:
Tego nie zrobie poniewaz wlasnie tak wyjechala z fabryki, no i tak tez mi sie podoba :)
Szczep pisze:Ładna, sumiennie prowadzony topic z update'ami bardzo na +!
Dzieki za mile slowa, staram sie :)

Idzik pisze:
Venom pisze:Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka :) Na pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...
Po takim śniegu jaki mam na osiedlu zdecydowanie łatwiej mi się jeździ M-ką ze szperą niż autem 1.6 FWD :P
Masz racje... ale ja nie jestem az tak dobrym kierowca jak Wy, wiec wole nie ryzykowac. Moim FWD co chwila gdzies sie ocieram o bandy a Mki byloby mi po prostu szkoda. hehe :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » pt mar 20, 2009 19:12

Update 20.03.2009

Wczoraj Mka zostala wybudzona z zimowego snu... A tak sobie jakis czas spala pod kolderka sniegu...

[162]Obrazek[163]Obrazek

Sprawa sprzegla skonczyla sie tak ze kupilem nowa tarcze i docisk [podziekowania dla kolegi Allcar :) .
Wczoraj tez mialem okazje pojezdzic troche na nowym setupie zawieszenia i powiem ze jestem pod wrazeniem powerflexow i stabilizatorow. Roznica jest bardzo dobrze wyczuwalna i w mojej opinii podnosi to nawet komfort podrozowania. Auto jest bardzie zwarte i pewne. W zakretach prowadzi sie duzo lepiej.

Powoli przychodzi czas na dalsze dzialania z Mka, ktore mam nadzieje niebawem rozpoczac :)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 21:00 przez Venom, łącznie zmieniany 1 raz.

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: SyTy » pt mar 20, 2009 21:48

Fajnie Venom idzie robota, tak trzymaj! Nie jeden podpatruje jak się powinno traktować nasze dzikie trzydziechyczwóry :twisted:
No Fear - No Fun!

Zablokowany