Tomas_M5 pisze:nie rozumiem, dalczego automat robi to wolniej niż wtedy kiedy jest to sterowane recznie? jaki jest powód?
Powód jest taki, że tryb S6 możesz zapodać tylko wtedy jak masz całkiem wyłączone DSC. Skrzynia wtedy maksymalnie zapina każdy wyższy bieg bez żadnych uślizgów czy wydłużań.
Ten automat jest do spokojnej jazdy po mieście czy trasie a nie do wyścigów. SMG to skrzynia tak naprawdę manualna ze sterowaniem hydraulicznym.
Porównaj jazdę S6 z Automatem 5 (czyli z najszybszym automatem) raz jeszcze, kręć ją do końca i na maksa i zobaczysz różnicę. Czuć to naprawdę. Przy zmianach biegów na S6 jest straszne uderzenie w plecy w niższych trybach nie ma.
Każdy inny tryb pracy (wolniejszy) możesz włączyć z DSC ON lub DSC MDM a "szóstki" niestety nie.