Tomek's Z4 M

///M3
Posty: 174
Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: ///M3 » śr sie 29, 2007 22:21

MaRoS pisze:Tak to jest jak się żyje na krawędzi :lol:
Dobra krawędź i z 5 BMW w rodzinie... ;)

A auto zajefajne. Zwłaszcza ciepłym latem.

PMN
Posty: 60
Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
Lokalizacja: Waw

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: PMN » śr wrz 05, 2007 16:46

Jeśli Z4 to tylko M.
Bo fajnie jeździ.

Gratuluję auta :)
ET 10.2s; 1.406s 60ft - streetlegal M3Turbo

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Maros » śr wrz 05, 2007 19:08

Ty lepiej powiedz jak tam Twoje M3T :wink:

Adamu
Posty: 186
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Adamu » śr wrz 05, 2007 23:02

Ostatnio pojeździłem troszkę Z4 3.0si w aftomacie z łopatami (głupota jakaś bo i tak do odcinki się nie dokręca jak w każdym haftomacie..) Ładna bo 18'' + individual lakier i skórka individual merino z listwami piano. Trzymało się nieziemsko więc nie wiem jak się trzyma M... Na toruńskiej na znanych zakrętach poprostu miodzio...
Jedno co mi się nie podoba to wrażenie bezpieczeństwa... Siedzisz tyłkiem na glebie-fajnie, siedzisz na tylnej osi (ładnie czuć balans podciągając bokami), brak dachu fajny do spokojnej jazdy ale latając na ogniu czułem się strasznie... 150 ostre zakręty, inne auta i pałka mięknie :oops: Auto IMO wymaga sporo czasu na naukę. Czułem się bardzo nieswojo jak nie miałem takiego widocznego zabezpieczenia nad głową...
P.S. Nie wiem jak można psuć 3.0si auftomatem, zabić może jak przerzuca bieg w połowie zakrętu... Auto traci napęd, minimalnie przesadzisz i lecisz niekotrolowanym bokiem, wciskasz gaz a ten raptem kicka zrobi :evilbat:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

Awatar użytkownika
Makinen
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 23:00
Lokalizacja: Wawa-WPR
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Makinen » śr wrz 05, 2007 23:23

Według mnie Z4 to trudny do opanowania samochód. Łatwo zarzuca tył. Zawieszenie seryjne jest dobre ale jednak jest zapas komfortu który można zamienić... U siebie zmieniłem na Koni Kit, dodatkowo wymieniłem stabilizatory na grubsze + rozpórka. Teraz moge powiedziec że sie czuje bezpiecznie na zakrętach.

Wiatr wieje ale przy sporych prędkościach, według mnie w normie. Windshot dużo daje.
Też jeździełm 1 dzień w SMG - kibel :roll:
Najtrudniejsze do opanowania jest parkowanie chyba :lol: Przednia maska idzie do góry, potem w dół - nie ma szans wyczuć przód.

Fakt faktem, dużo nauki wymaga ten wóz.
Z4 the Land Shark
E85 M54B306S3 mit SG

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Pablo » czw wrz 06, 2007 14:10

Makinen pisze:
Wiatr wieje ale przy sporych prędkościach, według mnie w normie. Windshot dużo daje.
Też jeździełm 1 dzień w SMG - kibel :roll:
wydaje mi sie ze nie ma Z4 z SMG. Jest albo w manualu albo ze zwyklym automatem.
17.01.11

Awatar użytkownika
Makinen
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 23:00
Lokalizacja: Wawa-WPR
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Makinen » czw wrz 06, 2007 14:36

jest SMG w Z4, ale to nie to samo co w SMG w ///M. Nie ma tam choćby regulacji szybkosći zmiany biegów...
Z4 the Land Shark
E85 M54B306S3 mit SG

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: mateush » czw wrz 06, 2007 15:41

Pablo pisze:
Makinen pisze:
Wiatr wieje ale przy sporych prędkościach, według mnie w normie. Windshot dużo daje.
Też jeździełm 1 dzień w SMG - kibel :roll:
wydaje mi sie ze nie ma Z4 z SMG. Jest albo w manualu albo ze zwyklym automatem.
:wpale:
Obrazek
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Marcin_Os » czw wrz 06, 2007 20:50

Z4 było z SMG ale już ta skrzynia jest nie dostępna. Nie widnieje w żadnym cenniku.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Pablo » czw wrz 06, 2007 23:13

OK, bylem pewien ze nie bylo :oops: . Zawsze sie czegos nowego mozna dowiedziec
17.01.11

Adamu
Posty: 186
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Adamu » pt wrz 07, 2007 00:40

Makinen pisze:Też jeździełm 1 dzień w SMG - kibel :roll:
SMG jak smg ;) Aftomat w tak małym zwinnym sportowcu to jest padaka... SMG pozwala dobijać do odcinek i biegu samo nie zmienia, podobnie jak samo nie zrzuci jak leciutko zmniejszysz nacisk na gaz a ten aftomat zrzuci mimo iż lecisz na SD, nawet na sekwencyjnym trybie potrafi coś wymodzić jak jesteś blisko czerwonego pola... Mam nadzieje że DSG w M3 będzie dla sportu i ludzi myślących a nie z "jinieligentnym" wspomagaczem. :grin:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

Awatar użytkownika
Makinen
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 23:00
Lokalizacja: Wawa-WPR
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Makinen » pt wrz 07, 2007 01:15

SMG w M# fajna rzecz, ale w Z4 nie zrobiło na mnie wrażenia.

Z resztą zawsze byłem i jestem za opcją ręcznego wahlowania ;-)
Z4 the Land Shark
E85 M54B306S3 mit SG

PMN
Posty: 60
Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
Lokalizacja: Waw

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: PMN » wt wrz 11, 2007 13:37

MaRoS pisze:Ty lepiej powiedz jak tam Twoje M3T :wink:
OT:
Inne priorytety. Choć robi się. Pomału.
Poza tym jakoś nie widzę zagrożenia :lol: Jak ktoś w PL zbliży się do 11.4 to może mnie zmobilizuje ;)
ET 10.2s; 1.406s 60ft - streetlegal M3Turbo

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tomek's Z4 M

Post autor: Maros » ndz mar 20, 2011 11:25

Auto sprzedane w 2010. Temat zamykam.

Zablokowany