m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Dyfer, zmienione przełożenie na 3,91
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2015 21:07 przez AngryBird, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Nowe świece tj. i cewki na początku zeszłego sezonu, nawet nie wygrzane
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
BBS Ch silver chrome 8,5 et35 , 10 et20 19j. Rok wcześniej miałem wszystkie et 20, jak by co są na sprzedaż, kolor bardziej wpadający w popiel/grafit
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Dyfuzor CSL cały karbon, było w planach pomalować ale nie ma czasu. Końcówki 4x80m, wydech ze względu na dźwięk (REMUS) został ten sam, zostały zmienione kosmetycznie same końcówki.
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Listwy shadow line, na foto bbs na sprzedaż, zdjęcie z zeszłego roku, zlot BMW klub Toruń
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
A oto zasłużony pucharek za zajęcie II miejsca. Pierwszy raz startowałem w takich zawodach i przegrałem jedyne z kolega którego ksywy nie znam ale miał niezłą sztukę w DKG. Fakt faktem zawaliłem start, jednym słowem LESZCZYK ze mnie w tym temacie.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ1DszY3bpU" onclick="window.open(this.href);return false;
Na 4ry przejazdy najlepszy czas ET 13.6
https://www.youtube.com/watch?v=lQ1DszY3bpU" onclick="window.open(this.href);return false;
Na 4ry przejazdy najlepszy czas ET 13.6
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Pewnie znalazłoby się jeszcze kilka fotek i ważnych rzeczy do opisana ale chyba tyle wystarczy by niektórzy zmienili nieco swoje podejście.
- yakuza
- Posty: 245
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
- Auto: M5f10,750f01,335f30,e46v8m62
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
auto widzielem wiele razy i pomimo ze mialo przygode moge polecic bo jest zadbane, doinwestowane i uzywane z glowa, jest to moja subiektywna opinia i nie ma na nia wplywu to ze znamy sie w wlascicielem
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
To ja jechałem z Tobą w finale
Ładna sztuka, powodzenia
Ładna sztuka, powodzenia
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Auto było już raz wałkowane na forum, ale fot nikt nie wklejał.
Co do ceny to polifty mają po prostu większą wartość i o tym tu mówimy, oczywiście najważniejszy jest stan.
Nie ujmuje nic tej sztuce, ale auto miało przygodę i przez to trzeba podchodzić uczciwie do tematu.
TY tak nie robisz wklejając foty auta "po sprowadzeniu" na lawecie, bez uszkodzeń.
To znaczy że było w takim stanie jak na załączonych zdjęciach?
Chyba że mi się wszystko nie otwiera, to wtedy przepraszam.
Bezwypadkowy z takimi fruktami, napewno jest wart tej kasy, ta sztuka w mojej cenie (wiem jak to wyglądało) nie, ale to tylko moje zdanie.
ps. wstaw foto uszkodzenia, lepiej na tym wyjdziesz bo dramatu nie było
Co do ceny to polifty mają po prostu większą wartość i o tym tu mówimy, oczywiście najważniejszy jest stan.
Nie ujmuje nic tej sztuce, ale auto miało przygodę i przez to trzeba podchodzić uczciwie do tematu.
TY tak nie robisz wklejając foty auta "po sprowadzeniu" na lawecie, bez uszkodzeń.
To znaczy że było w takim stanie jak na załączonych zdjęciach?
Chyba że mi się wszystko nie otwiera, to wtedy przepraszam.
Bezwypadkowy z takimi fruktami, napewno jest wart tej kasy, ta sztuka w mojej cenie (wiem jak to wyglądało) nie, ale to tylko moje zdanie.
ps. wstaw foto uszkodzenia, lepiej na tym wyjdziesz bo dramatu nie było
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Teraz już wiem kto mnie objechał ;-)
Co do wypowiedzi itr911. Jeżeli masz foto to proszę bardzo wstaw je. Ja nie robiłem niestety zdjęć uszkodzonego auta, mam je od kolegi który ją wiózł. Prowadzę jedynie dla siebie dokumentacje+zdjęcia od zakupu do teraz dotyczącą wymian i przeróbek/zmian. Według Ciebie może ona być warta nawet 30 tys, mnie to naprawdę nie interesuje. Skoro umiesz wyrwać dobre auto w tak okazyjnej cenie to tylko pogratulować. Mi się nie udało. Nie ubliżając nikomu jest wiele aut po "przygodach" czasami większych, bez historii i chodzą w tym roczniku po 50-55tys gdzie na dzień dobry musisz 10tys wrzucić w podłogę, tarcze itd. Są to wielokrotnie auta zmieniające co rok dwa lata właściciela. Chyba nie myślisz, że ktoś w nie inwestuje. Każdy pomęczy i pcha dalej. Jeżeli będę zmuszony a nie wydaje mi się w każdej chwili mogę doprowadzić auto do serii a gadżety sprzedać i zapewne wyszedłbym na tym jeszcze lepiej tylko pytanie po co?!! Czepiasz się co do rocznika a w tym aucie od Viska po hamulce jest wszystko wymienione max do 2 lat wstecz i ma przebieg 5 może 6 tys km. Starą masz tylko budę i motor, który jak na swoje lata ma i tak mały przebieg i przede wszystkim pewny i po 2ch właścicielach nie licząc sprowadzającego Nie obraź się ale z takim podejściem na pewno znajdziesz tanią, tylko tanią ///M. Dla mnie to auto jest dużo więcej warte sentymentalnie i kwotowo bo wiem ile w nią włożyłem czasu i pieniędzy aby doprowadzić do takiego stanu. Nie trzeba wiele by była jednym z ciekawszych egzemplarzy mimo przygody. A co do Twojej wypowiedzi bezwypadkowa europa z tymi fruktami byłoby zapewne o wiele więcej warta a nie tyle. Jak sam napisałeś nie było "dramatu" więc zakończmy na tym, bo dalsze pisanie chyba nie ma sensu.
Co do wypowiedzi itr911. Jeżeli masz foto to proszę bardzo wstaw je. Ja nie robiłem niestety zdjęć uszkodzonego auta, mam je od kolegi który ją wiózł. Prowadzę jedynie dla siebie dokumentacje+zdjęcia od zakupu do teraz dotyczącą wymian i przeróbek/zmian. Według Ciebie może ona być warta nawet 30 tys, mnie to naprawdę nie interesuje. Skoro umiesz wyrwać dobre auto w tak okazyjnej cenie to tylko pogratulować. Mi się nie udało. Nie ubliżając nikomu jest wiele aut po "przygodach" czasami większych, bez historii i chodzą w tym roczniku po 50-55tys gdzie na dzień dobry musisz 10tys wrzucić w podłogę, tarcze itd. Są to wielokrotnie auta zmieniające co rok dwa lata właściciela. Chyba nie myślisz, że ktoś w nie inwestuje. Każdy pomęczy i pcha dalej. Jeżeli będę zmuszony a nie wydaje mi się w każdej chwili mogę doprowadzić auto do serii a gadżety sprzedać i zapewne wyszedłbym na tym jeszcze lepiej tylko pytanie po co?!! Czepiasz się co do rocznika a w tym aucie od Viska po hamulce jest wszystko wymienione max do 2 lat wstecz i ma przebieg 5 może 6 tys km. Starą masz tylko budę i motor, który jak na swoje lata ma i tak mały przebieg i przede wszystkim pewny i po 2ch właścicielach nie licząc sprowadzającego Nie obraź się ale z takim podejściem na pewno znajdziesz tanią, tylko tanią ///M. Dla mnie to auto jest dużo więcej warte sentymentalnie i kwotowo bo wiem ile w nią włożyłem czasu i pieniędzy aby doprowadzić do takiego stanu. Nie trzeba wiele by była jednym z ciekawszych egzemplarzy mimo przygody. A co do Twojej wypowiedzi bezwypadkowa europa z tymi fruktami byłoby zapewne o wiele więcej warta a nie tyle. Jak sam napisałeś nie było "dramatu" więc zakończmy na tym, bo dalsze pisanie chyba nie ma sensu.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: m3 e46 z Bydgoszczy - Oxford green coupe z 2002 roku
Wg mnie może to być jeden z nielicznych egzemplarzy na allegro, uczciwie serwisowany i opisywany przez sprzedającego. Uszkodzone poszycie czy nawet delikatnie dotknięty przód, bez uszkodzeń konstrukcyjnych typu podłużnice nie wpływa negatywnie na cenę, zwłaszcza w przypadku już niemłodych aut, których na rynku powoli zaczyna brakować i wybór jest żaden.
Pamiętaj również o gratach jakie są w tym aucie bo to też klocki za pare groszy. Taki gwint to ca. 5k pln, koła podobnie, heble min. 6k. i jescze kilka rzeczy by się znalazło.
Jedź zobaczyć na żywo, przejedź się i sam zdecyduj czy jest warta tych pieniędzy.
Pamiętaj również o gratach jakie są w tym aucie bo to też klocki za pare groszy. Taki gwint to ca. 5k pln, koła podobnie, heble min. 6k. i jescze kilka rzeczy by się znalazło.
Jedź zobaczyć na żywo, przejedź się i sam zdecyduj czy jest warta tych pieniędzy.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW