Hej,
Pacjent E92 2012 DKG, przebieg 80000
Pojawiił się błąd z zacinającym się nastawnikiem skrzyni DKG
PUMA ( urządzenie diagnostyczne zasugerowała wymianę oleju wraz ze zmianą oprogramowania na najnowszy oraz adaptację skrzyni )
zostało to wykonane.
Przy zmianie z R na N i na D jest słyszalne chrobotnięcie ze skrzyni, a czasami jakby i uderzenie z okolic dyfra.
słyszalne jest to zjawisko również podczas dojeżdżania do skrzyżowania kiedy skrzynia zrzuca z D3 na D2 pojawia się chrobotnięcie i przeciągnięcie delikatne biegu,
czy ktoś ma jakieś pomysły i pomoże w tym temacie ?
Oprócz powyższych skrzynia działa normalnie w zmianie biegów 1-7, gorzej z redukcją na niskie biegi przy niskich prędkościach.
Chrobotanie DKG
Re: Chrobotanie DKG
Myślę, że stuki dochodzące przy zmianie R/N/D są normalne, tak ma każdy egzemplarz DCT. Z "automatu" nie korzystam, zawsze tylko łopatki ale pamiętam, że w zależności od ustawień czułości potrafi mocno mulić (szczególnie ustawienie czułości 1/2).
Moim zdaniem nie masz czego naprawiać.
Moim zdaniem nie masz czego naprawiać.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lis 18, 2010 15:54
- Auto: M3 E92 E93 330i F30 325d
- Lokalizacja: M Town
- Kontakt:
Re: Chrobotanie DKG
Stuki tak, przy delikatnym luzie na Wale,
natomiast chrobotnięcie przy zmianie z R na N i na D już niestety nie, słuchałem 3 innych egzemplarzy z przebiegami 50-70 i niestety żaden z nich nie wydaje takiego dźwięku.
Zastanawiam się kto mógłby ocenić ten temat.
Mój specjalista od Mek który nie zawodzi nie ma pomysłu na chwilę obecną.
natomiast chrobotnięcie przy zmianie z R na N i na D już niestety nie, słuchałem 3 innych egzemplarzy z przebiegami 50-70 i niestety żaden z nich nie wydaje takiego dźwięku.
Zastanawiam się kto mógłby ocenić ten temat.
Mój specjalista od Mek który nie zawodzi nie ma pomysłu na chwilę obecną.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Chrobotanie DKG
I co jak rozwiązałeś ten problem?