Strona 1 z 1

M3 po hamowni

: wt wrz 17, 2019 11:38
autor: Gary
Witam, shamowałem dzisiaj swoje m3, no i nie jest wesoło 372km i 390nm, niedawno przeszła remont, wywala błąd sondy ale czy aż taki spadek mocy by był przez sonde? Gdzie szukać problemu? W mojej okolicy nie ma nikogo kto Mki ogarnia, a chciałbym ją doprowadzić do stanu fabrycznego, prawie 50km to według mnie spora strata

Re: M3 po hamowni

: wt wrz 17, 2019 11:58
autor: galazka_m3
Na jakiej hamowni sprawdzałeś? Mki ciężko zmierzyć i potrzebna jest hamownia 4x4 obciążeniowa na dodatek potrzebne są mega dobre dmuchawy żeby zasymulować warunki drogowe. A druga sprawa zwykłe zaaktualizowanie oprogramowania silnika do najnowszego daje ponoć do 15km, pytanie z którego roku masz emke :grin:

Re: M3 po hamowni

: wt wrz 17, 2019 12:59
autor: LINKIN
galazka_m3 pisze:
wt wrz 17, 2019 11:58
zaaktualizowanie oprogramowania silnika do najnowszego daje ponoć do 15km
Też tak słyszałem.
Olej hamownie, weź RL lub dragy zmierz 100-200 i będzie wszystko jasne.

Re: M3 po hamowni

: wt wrz 17, 2019 15:18
autor: Gary
Hamowania była 4x4, dmuchawa jakaś tam była, Mka z 2008r. Możnaby spróbować zaktualizować ją, może trochę by jej wrociło mocy

Re: M3 po hamowni

: śr wrz 18, 2019 00:08
autor: saron22
Zanim zaczniesz robić aktualizacje to uporaj się najpierw z tymi błędami od sond.
Jechać na hamownię z palącym się check engine to tak jakby na zawody w bieganiu wybrać się ze skręconą kostką :roll:
Jaki jest problem żeby wymienić sondy?

Re: M3 po hamowni

: czw wrz 19, 2019 00:01
autor: Gary
Masz rację, trochę się pośpieszyłem, muszę ogarnąć najpierw błędy, i wtedy jeszcze raz sprawdzę moją M, bo być może gdyby wszystko było OK wyszło by lepiej, może nawet osiągneła by serie, przez tą sondę, przykapca na czarno, i może nawet katalizatory się przytkały, najgorsze że w mojej okolicy nikt nie ogarnia eMek😫😫

Re: M3 po hamowni

: wt lut 02, 2021 12:49
autor: nastar
Hej
Babcia po hamowni, powiedzcie mi czemu nie chciała sie kręcic wyżej

Re: M3 po hamowni

: wt lut 02, 2021 13:39
autor: galazka_m3
Auto było wrzucone na hamownie 4x4 czy tylko tył się kręcił? W M3 E92 żeby się zakręciła do końca podczas hamowania na hamowni auta muszą się kręcić wszystkie 4 koła ;)

Re: M3 po hamowni

: wt lut 02, 2021 13:45
autor: nastar
Tak 4*4
U mnie usunięte przednie katy i wydech esesman race

Re: M3 po hamowni

: wt lut 02, 2021 13:49
autor: galazka_m3
To dziwne że do końca się nie wkręciła... a co oni na to? to jest Ecu projekt we Wrocławiu?

Re: M3 po hamowni

: wt lut 02, 2021 13:54
autor: nastar
Wrocław
Nie potrafił odpowiedzieć o co kaman

Re: M3 po hamowni

: wt lut 02, 2021 14:04
autor: galazka_m3
A chciałem tam jechać zmierzyć swoją jak to wygląda zimową porą... uważałem ich za najbardziej kompetentnych ale jak widać nie potrafią prawidłowo zmierzyć M3... Jak sprawdzałem swoją w Łodzi w TC-performance to bez problemu auto wkręciło się do odcinki, a nie ucinało moc dużo szybciej.. We Wrocławiu nie znajdziesz niestety już nikogo kto ją prawidłowo zmierzy..

Porównałem Twój wykres ze swoim to przy 6 tyś obrotów u mnie jest 20km więcej, a przy 7500 obr, aż 30 km więcej, finalnie 438km przy 8050 obr. U mnie jest decat, wkładka filtra powietrza BMC, końcowy wtedy był M-performance i to wystrojone w TC w Łodzi.

Re: M3 po hamowni

: wt lut 02, 2021 16:06
autor: nastar
U mnie prawie seria 🙂
Myśle o programie od evolve,w sumie po to usunąłem przednie katy, wtedy zobaczymy czy jest szansa na coś więcej
Miałem jeszcze zapytać bo póki co nie wyskakuje żaden błąd sond koniecznie trzeba to wyprogramować?

Re: M3 po hamowni

: śr lut 03, 2021 10:41
autor: galazka_m3
Same przednie katy zabierają ok 15 km, program głównie poprawia moc w górnym zakresie obrotów, również przez to że podnosi się odcinke na 8600 i motor buduje moc do samego końca ;) Jeśli nie wyskakuje Ci błąd sond to ktoś musiał tam już coś grzebać, bo u mnie jak i kilku znajomych zaraz po wycięciu katów zapalał się check engine, nie przeszkadzał w niczym bo auto normalnie jeździło, ale raziło w oczy pomarańczową kontrolką i trzeba te dwie sondy wyprogramować. Jak dla mnie nie ma co przepłacać 2x takich pieniędzy za Evolve, skoro można to zrobić u tunera który odrazu sprawdzi moc przed i po, będziesz miał podgląd na wszystko, wykoduje Ci sondy itp. Ja pojechałem specjalnie 200 km do Łodzi do TC-performance i jestem mega zadowolony ;)