Dzwieki z filmikow nigdy nie oddadza dzwieku w realu. Eisemann race jest idealny z seryjnymi katami. Po usunieciu katow jest glosno i buczy.
Po usunieciu wszystkich katow z eisemann race jest juz hardkor jak tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=UXuroETaJcY
Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Ja właśnie chcę zostawić katy i dać race , myślę że będzie ok, sport wydaje się być bardzo zbliżony do oryginalnego wydechu ....wiec modyfikacja troche bez sensu, tak mi się wydaje ale może się mylę najlepiej jak mógłbym na żywo porównać ,ale to nie będzie takie proste, nikt z mojej okolicy nie posiada takiego wydechuy0p5 pisze: ↑pt sty 04, 2019 18:02Dzwieki z filmikow nigdy nie oddadza dzwieku w realu. Eisemann race jest idealny z seryjnymi katami. Po usunieciu katow jest glosno i buczy.
Po usunieciu wszystkich katow z eisemann race jest juz hardkor jak tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=UXuroETaJcY
To co pokazałeś na filmiku to już faktycznie hardcor
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Uwierz mi , SPORT nie ma nic wspólnego z fabrycznym wydechem , nie ma nawet nic wspolnego z fabrycznym M Performance
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3
Było: E92 M3
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Wierzę Ci, tylko zanim zadecyduje chciałbym to usłyszeć, mam wersję race srodek + końcowy w e46 nie m3 tylko w 330 Ci i brzmi idealnie, nie za głośno nie za cicho....ale wiadomo to zupełnie inne autko....mam jeszcze trochę czasu więc zbieram informację..