Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

2008-2013 | silnik: S65B40
Espaniol
Posty: 23
Rejestracja: sob cze 02, 2012 20:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Espaniol » wt wrz 18, 2012 21:54

Właśnie znalazłem tą aukcję ;) . Cena naprawdę atrakcyjna. W aso powiedzieli mi koło 12,5 tyś. Muszę to wszytsko przemyślec :-P

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 216
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: arturo » śr wrz 19, 2012 11:23

Co do cen to ostatnio Koledze z tego Forum dałem namiar na pełnego tytanowego Akrapa za 7k . Złotych :mrgreen: . Więc warto szukać !

Espaniol
Posty: 23
Rejestracja: sob cze 02, 2012 20:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Espaniol » śr wrz 19, 2012 13:29

arturo pisze:Co do cen to ostatnio Koledze z tego Forum dałem namiar na pełnego tytanowego Akrapa za 7k . Złotych :mrgreen: . Więc warto szukać !
Hej
Ja też tak chce :mrgreen: . Jest w Polsce jakiś oficjalny dystrybutor Akropowić'a?

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 216
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: arturo » śr wrz 19, 2012 13:34

Do moto zawsze kupowałem Akrapa u Grandysów , sa jedynym oficjalnym dealerem na PL , do auta też można kupić :

FIRMA GRANDYS DUO

Ul. Sarmacka 17
93-320 Łódź

Tel: +48 42 646 55 55
E-mail: jacekgrandys@grandysduo.com.pl
Web: www.grandysduo.com

Pawel_Cz
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 20, 2012 18:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Pawel_Cz » czw wrz 20, 2012 19:15

Witajcie.
Przeczytałem sobie posty na ten temat i postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z wydechem Akrapovic (Evolution).
Po zamontowaniu pojechałem do Masters i na hamowni wyszło 426 KM. Niestety nie sprawdziłem jaka była moc przed wymianą....
Kilka dni temu postanowiłem zdjąć ogranicznik prędkości a przy okazji dodać parę KM. W VTG wyszło przed modyfikacją 377 KM... Czyli różnica pomiędzy hamownią Masters a VTG wyniosła prawie 50 KM. Warunki pogodowe podczas pomiarów były zbliżone, więc raczej nie to jest przyczyną różnicy. Po modyfikacji oprogramowania w VTG wyszło 391 KM.
Ponieważ było to dla mnie nieco dziwne udałem się do ponownie do Masters, gdzie pokazało 426 KM, czyli żadnych zmian po programowaniu, w wyniku którego niby przybyło 14 KM porównując wykresy z VTG...
I bądź tu człowieku mądry : )
Dodam, że w Masters za pierwszym razem sprawdzałem najpierw na PB 95 a następnie na V- POWER Racing 100 i nie było żadnej różnicy w osiągach z powodu innego paliwa.
A sam wydech jak najbardziej polecam, brzmi świetnie i różnica w osiągach jest odczuwalna :)
Pozdrawiam

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: PAWEŁ M5E34 » czw wrz 20, 2012 20:46

łącząc te fakty zostałeś z chipowany na wykres, pare złoty z kieszeni odpadło zmian jak nie było tak nie ma; podjedz jeszcze raz i poproś o program plus 50 km i że zapłacisz solidnie ,napewno dadzą rade ............z wykresem :twisted:
m5 e34 3,6 13.747 et

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: --==maly==---- » czw wrz 20, 2012 22:24

Hehe. VTG ma ogólnie dobrą hamownię pokazuje realne wyniki.
Jak widać moja szara emka (obecnie Brodiego) i Huberta były bardzo zdrowe jak na E46 M3 bo wypluły po 345KM i 390NM właśnie w VTG.
Hamowałem tam już wiele aut i zawsze dobre wyniki.
Brata 325Ci igła z przebiegiem ori 90tyś km wyszła książkowo 192KM
Moje byłe 330Ci 206KM po wymianie filtra paliwa,disy, wywaleniu katów itd 226KM.
Obecne 320d w VTG 195KM 390NM potem wymieniłem filtr paliwa i wyczyściłem kolektor dolotowy i w ECU performence wyszło 205KM 405NM więc podobnie nie wiem czy wzrost to wynik hamowni czy tych drobnych poprawek.
Moim zdaniem jedna z lepszych i bardziej miarodajnych hamowni w Warszawie.

Pawel_Cz
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 20, 2012 18:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Pawel_Cz » pt wrz 21, 2012 11:44

Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle :)
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.

Pozdrawiam
Pozdrawiam

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: JACK SMG » pt wrz 21, 2012 21:21

Pawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle :)
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.

Pozdrawiam
Jaki adres tego vtg w wawie bo w necie wychodza dwa adresy?
JK

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » sob wrz 22, 2012 16:43

Pawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle :)
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.

Pozdrawiam
A na ilu stawał predkosciomierz przy ograniczeniu? u mnie 272.. .sprawdzałes PO zdjęciu ile więcej idzie? Raz się na AUTO od PZN do granicy odwazylem, tak to nie ma gdzie ...

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: A » sob wrz 22, 2012 17:53

mozesz na S7 w strone radomia tam mozna 300 lub wiecej

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: kostek_ja » sob wrz 22, 2012 18:37

Teraz mamy też A2 :)

Espaniol
Posty: 23
Rejestracja: sob cze 02, 2012 20:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Espaniol » sob wrz 22, 2012 21:16

Pawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle :)
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.

Pozdrawiam
Hej
Jeżeli miały ze sobą kontakt to w jaki sposób wyjaśniły różnice mocy?
Przecież to nie jest 3-4km tylko 49km :shock: .
Osobiście miałem okazję byc w Mastersie i zostawię to bez komentarza ;)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: kostek_ja » sob wrz 22, 2012 21:44

Wystarczy że jedna hamownia była obciążeniowa a druga inercyjna.

Przyrost mocy na jednej a brak na drugim można wyjaśnić błędem hamowni. Różnice nawet kilku % występują na tej samej hamowni przy pomiarach jeden za drugim tego samego samochodu.

Espaniol
Posty: 23
Rejestracja: sob cze 02, 2012 20:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Espaniol » sob wrz 22, 2012 23:12

kostek_ja pisze:Wystarczy że jedna hamownia była obciążeniowa a druga inercyjna.

Przyrost mocy na jednej a brak na drugim można wyjaśnić błędem hamowni. Różnice nawet kilku % występują na tej samej hamowni przy pomiarach jeden za drugim tego samego samochodu.
Hej
Z tego co wiem obie firmy używają hamowni obciążeniowych :grin:.
Masz rację kilku % ale przy różnicy ponad 10% to chyba coś nie tak...
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2012 23:14 przez Espaniol, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ