Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Właśnie znalazłem tą aukcję . Cena naprawdę atrakcyjna. W aso powiedzieli mi koło 12,5 tyś. Muszę to wszytsko przemyślec
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Co do cen to ostatnio Koledze z tego Forum dałem namiar na pełnego tytanowego Akrapa za 7k . Złotych . Więc warto szukać !
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Hejarturo pisze:Co do cen to ostatnio Koledze z tego Forum dałem namiar na pełnego tytanowego Akrapa za 7k . Złotych . Więc warto szukać !
Ja też tak chce . Jest w Polsce jakiś oficjalny dystrybutor Akropowić'a?
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Do moto zawsze kupowałem Akrapa u Grandysów , sa jedynym oficjalnym dealerem na PL , do auta też można kupić :
FIRMA GRANDYS DUO
Ul. Sarmacka 17
93-320 Łódź
Tel: +48 42 646 55 55
E-mail: jacekgrandys@grandysduo.com.pl
Web: www.grandysduo.com
FIRMA GRANDYS DUO
Ul. Sarmacka 17
93-320 Łódź
Tel: +48 42 646 55 55
E-mail: jacekgrandys@grandysduo.com.pl
Web: www.grandysduo.com
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Witajcie.
Przeczytałem sobie posty na ten temat i postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z wydechem Akrapovic (Evolution).
Po zamontowaniu pojechałem do Masters i na hamowni wyszło 426 KM. Niestety nie sprawdziłem jaka była moc przed wymianą....
Kilka dni temu postanowiłem zdjąć ogranicznik prędkości a przy okazji dodać parę KM. W VTG wyszło przed modyfikacją 377 KM... Czyli różnica pomiędzy hamownią Masters a VTG wyniosła prawie 50 KM. Warunki pogodowe podczas pomiarów były zbliżone, więc raczej nie to jest przyczyną różnicy. Po modyfikacji oprogramowania w VTG wyszło 391 KM.
Ponieważ było to dla mnie nieco dziwne udałem się do ponownie do Masters, gdzie pokazało 426 KM, czyli żadnych zmian po programowaniu, w wyniku którego niby przybyło 14 KM porównując wykresy z VTG...
I bądź tu człowieku mądry : )
Dodam, że w Masters za pierwszym razem sprawdzałem najpierw na PB 95 a następnie na V- POWER Racing 100 i nie było żadnej różnicy w osiągach z powodu innego paliwa.
A sam wydech jak najbardziej polecam, brzmi świetnie i różnica w osiągach jest odczuwalna
Przeczytałem sobie posty na ten temat i postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z wydechem Akrapovic (Evolution).
Po zamontowaniu pojechałem do Masters i na hamowni wyszło 426 KM. Niestety nie sprawdziłem jaka była moc przed wymianą....
Kilka dni temu postanowiłem zdjąć ogranicznik prędkości a przy okazji dodać parę KM. W VTG wyszło przed modyfikacją 377 KM... Czyli różnica pomiędzy hamownią Masters a VTG wyniosła prawie 50 KM. Warunki pogodowe podczas pomiarów były zbliżone, więc raczej nie to jest przyczyną różnicy. Po modyfikacji oprogramowania w VTG wyszło 391 KM.
Ponieważ było to dla mnie nieco dziwne udałem się do ponownie do Masters, gdzie pokazało 426 KM, czyli żadnych zmian po programowaniu, w wyniku którego niby przybyło 14 KM porównując wykresy z VTG...
I bądź tu człowieku mądry : )
Dodam, że w Masters za pierwszym razem sprawdzałem najpierw na PB 95 a następnie na V- POWER Racing 100 i nie było żadnej różnicy w osiągach z powodu innego paliwa.
A sam wydech jak najbardziej polecam, brzmi świetnie i różnica w osiągach jest odczuwalna
Pozdrawiam
-
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
łącząc te fakty zostałeś z chipowany na wykres, pare złoty z kieszeni odpadło zmian jak nie było tak nie ma; podjedz jeszcze raz i poproś o program plus 50 km i że zapłacisz solidnie ,napewno dadzą rade ............z wykresem
m5 e34 3,6 13.747 et
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Hehe. VTG ma ogólnie dobrą hamownię pokazuje realne wyniki.
Jak widać moja szara emka (obecnie Brodiego) i Huberta były bardzo zdrowe jak na E46 M3 bo wypluły po 345KM i 390NM właśnie w VTG.
Hamowałem tam już wiele aut i zawsze dobre wyniki.
Brata 325Ci igła z przebiegiem ori 90tyś km wyszła książkowo 192KM
Moje byłe 330Ci 206KM po wymianie filtra paliwa,disy, wywaleniu katów itd 226KM.
Obecne 320d w VTG 195KM 390NM potem wymieniłem filtr paliwa i wyczyściłem kolektor dolotowy i w ECU performence wyszło 205KM 405NM więc podobnie nie wiem czy wzrost to wynik hamowni czy tych drobnych poprawek.
Moim zdaniem jedna z lepszych i bardziej miarodajnych hamowni w Warszawie.
Jak widać moja szara emka (obecnie Brodiego) i Huberta były bardzo zdrowe jak na E46 M3 bo wypluły po 345KM i 390NM właśnie w VTG.
Hamowałem tam już wiele aut i zawsze dobre wyniki.
Brata 325Ci igła z przebiegiem ori 90tyś km wyszła książkowo 192KM
Moje byłe 330Ci 206KM po wymianie filtra paliwa,disy, wywaleniu katów itd 226KM.
Obecne 320d w VTG 195KM 390NM potem wymieniłem filtr paliwa i wyczyściłem kolektor dolotowy i w ECU performence wyszło 205KM 405NM więc podobnie nie wiem czy wzrost to wynik hamowni czy tych drobnych poprawek.
Moim zdaniem jedna z lepszych i bardziej miarodajnych hamowni w Warszawie.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Jaki adres tego vtg w wawie bo w necie wychodza dwa adresy?Pawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
JK
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
A na ilu stawał predkosciomierz przy ograniczeniu? u mnie 272.. .sprawdzałes PO zdjęciu ile więcej idzie? Raz się na AUTO od PZN do granicy odwazylem, tak to nie ma gdzie ...Pawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
mozesz na S7 w strone radomia tam mozna 300 lub wiecej
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Teraz mamy też A2
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
HejPawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
Jeżeli miały ze sobą kontakt to w jaki sposób wyjaśniły różnice mocy?
Przecież to nie jest 3-4km tylko 49km .
Osobiście miałem okazję byc w Mastersie i zostawię to bez komentarza
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Wystarczy że jedna hamownia była obciążeniowa a druga inercyjna.
Przyrost mocy na jednej a brak na drugim można wyjaśnić błędem hamowni. Różnice nawet kilku % występują na tej samej hamowni przy pomiarach jeden za drugim tego samego samochodu.
Przyrost mocy na jednej a brak na drugim można wyjaśnić błędem hamowni. Różnice nawet kilku % występują na tej samej hamowni przy pomiarach jeden za drugim tego samego samochodu.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Hejkostek_ja pisze:Wystarczy że jedna hamownia była obciążeniowa a druga inercyjna.
Przyrost mocy na jednej a brak na drugim można wyjaśnić błędem hamowni. Różnice nawet kilku % występują na tej samej hamowni przy pomiarach jeden za drugim tego samego samochodu.
Z tego co wiem obie firmy używają hamowni obciążeniowych .
Masz rację kilku % ale przy różnicy ponad 10% to chyba coś nie tak...
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2012 23:14 przez Espaniol, łącznie zmieniany 1 raz.