na początek OLEJ
Re: na początek OLEJ
A ty to chyba jasnowidz... !!! LEGALIZACJA !!! trzeba wreszcie zakrecic kurek z sianem dla mafi i bandziorow, a dochodem ze sprzedazy zalatac dziory na drogach albo wspomodz najbiedniejszych co nawet na jedzenie nie maja!!!
A tak od wielu lat MEGA wielki kapital idzie wprost do kieszeni ludzi co se fajki na fotelach gasza w takich emekach jak nasze, bo e39 dla nich jest tyle warte co dla nas syrena!!!!!
A tak od wielu lat MEGA wielki kapital idzie wprost do kieszeni ludzi co se fajki na fotelach gasza w takich emekach jak nasze, bo e39 dla nich jest tyle warte co dla nas syrena!!!!!
Ostatnio zmieniony śr paź 26, 2011 20:33 przez alduwiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: na początek OLEJ
Co do oleju to ja naprawde taki leje, bo mi ta bestia chleje oliwy jak Jelcyn wodki i chodzi idealnie, ten olej jest nawet lepszy niz normalny bo ma zielonkawy odcien a ja lubie zielony kolor.
Re: na początek OLEJ
Sadzić Palić Zalegalizowaćalduwiel pisze:A ty to chyba jasnowidz... !!! LEGALIZACJA !!! trzeba wreszcie zakrecic kurek z sianem dla mafi i bandziorow, a dochodem ze sprzedazy zalatac dziory na drogach albo wspomodz najbiedniejszych co nawet na jedzenie nie maja!!!
A tak od wielu lat MEGA wielki kapital idzie wprost do kieszeni ludzi co se fajki na fotelach gasza w takich emekach jak nasze, bo e39 dla nich jest tyle warte co dla nas syrena!!!!!
To hasło jest chyba teraz na czasie
A tak na poważnie u mnie jak kupiłem auto z niemiec
miało zalany olej castrol SLX 0W30 od nowości i faktycznie sporo tego oleju auto pochłaniało.
Odebrałem auto miało zrobiony przegląd wymiane oliwy klocków filtrów itp. i itd.
Przez 10 tyś km dolałem ze 3 litry oleju.
Zmieniłem olej na castrola TWS i bierze znikome ilości tego oleju nawet po prawie 10 latach i 150tyś km. Dolewam ok. 0,5l na 10tyś km
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: na początek OLEJ
Po lifcie takie oleje są dopuszczone normalnie do S62,PiotrekM5 pisze:miało zalany olej castrol SLX 0W30
ale jest tez jeszcze jedna sprawa........ ekonomia
Mianowicie chodzi o to że oleje 0W30, czyli o małym zakresie, wolniej tracą swoje własności
i o to sie rozchodzi przy trybie serwisu long-life, czyli oleum wymieniane co 22-25 tys km.....
Tak niestety mamy ustawione kompy i tak gasną kontrolki inspekcji.
U mnie 10 tys km to dwie kreski, z pięciu
Pozdrówka!
Re: na początek OLEJ
boogie "kontrolki" nie mają nic wspólnego z kilometrami...
Re: na początek OLEJ
Wiem, że gdyby samochód stał w miejscu i kręcił silnikiem, to też by zgasły, ale w warunkach drogowych użytkowych, gaszenie kontrolek jest logiczną alternatywą przebiegu, ilości odpaleń, wkręcania na obroty i pewnie czegoś jeszcze.
Pozdrówka!
Re: na początek OLEJ
Gaśnięcie kolejnych kontrolek w e39 jest rozwiązane w bardzo prosty sposób. Na każdą przypada określona ilość paliwa. Nie pamiętam ile w M5, ale w benzynowych R6 jest to dokładnie 475 litrów.
Re: na początek OLEJ
No proszę, a mnie to zawsze zastanawiało na podstawie jakiego algorytmu ECU wylicza obciążenie silnika i czas wymiany oleju. dobre info kolego
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: na początek OLEJ
Czy ktoś ostatnio kupował TWSa na aledrogo?? Jeśli tak to podajcie nick. Wole sie upewnić
bo słyszałem o podróbkach.
bo słyszałem o podróbkach.
Re: na początek OLEJ
kolegaberlin
sprawdzony sprzedawca
pozdrawiam
sprawdzony sprzedawca
pozdrawiam
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: na początek OLEJ
Dzieki. Niestety w/w osoba juz dawno sie logowała na konto allegro. Może ktos ma jakiegos innego sprawdzonego allegrowicza?
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: na początek OLEJ
Dokładnie ja też zawsze brałem od kolega berlin ale niestety nie ma go już na allegro nie wiem czemu.
Zapytaj Huberta E36 ja od niego ostatnio brałem cena też była dobra o chociaż pewne,że oryginał.
Zapytaj Huberta E36 ja od niego ostatnio brałem cena też była dobra o chociaż pewne,że oryginał.
Re: na początek OLEJ
Sprawdziłem pocztę i dostałem od "kolegaberlin" życzenia świąteczne.
Pisz do niego na facebooku
Ta sama nazwa użytkownika
Pozdrawiam
Pisz do niego na facebooku
Ta sama nazwa użytkownika
Pozdrawiam
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: na początek OLEJ
A ja po przeczytaniu całego wątku nadal nie jestem przekonany jaki olej wlać do bestii.
Poprzedni własciciel rzekomo jezdził na TWS.
Sprawa się komplikuje szczegolnie, iz stary TWS został wycofany z produkcji i pod tym samym nr czesci w ASO przychodzi juz EDGE professional TWS, ktory wg danych technicznych ma inne specyfikacje. Zatem nie jest to juz ten sam olej i za cholere nie jestem przekonany czy rozni sie czymkolwiek od zwykłego EDGE SPORT dostepnego w kazdej hurtowni.
Wiec czy rownie dobrze mozna zalac sobie np AGIP Racing tudzież Liqui Moly Synthoil ? A moze Shell RAcing 10W-60, ktory dumnie nosi na opakowaniu specyfikacje API SM ( stary TWS - SJ ) i gromkie hasło " Przekraczamy wymagania stawiane przez BMW M " ...
Albo sprawdzony przez wielu Valvoline 10W60 VR1 racing, który w zasadzie odstrasza jedynie wielkim napisem na opakowaniu Synthetic Blend...
Jeszcze rok temu wlałbym bezmyślnie TWS i po sprawie. Teraz , skoro BMW wycofało olej, ktory zalecało, jestem skołowany i prawdę mówiąc zaczyna się błądzenie po omacku. Pewnie, mozna go nadal kupic ale na dłuższą metę nie załatwia to problemu.
Na jakich olejach wy jezdzicie ?
Poprzedni własciciel rzekomo jezdził na TWS.
Sprawa się komplikuje szczegolnie, iz stary TWS został wycofany z produkcji i pod tym samym nr czesci w ASO przychodzi juz EDGE professional TWS, ktory wg danych technicznych ma inne specyfikacje. Zatem nie jest to juz ten sam olej i za cholere nie jestem przekonany czy rozni sie czymkolwiek od zwykłego EDGE SPORT dostepnego w kazdej hurtowni.
Wiec czy rownie dobrze mozna zalac sobie np AGIP Racing tudzież Liqui Moly Synthoil ? A moze Shell RAcing 10W-60, ktory dumnie nosi na opakowaniu specyfikacje API SM ( stary TWS - SJ ) i gromkie hasło " Przekraczamy wymagania stawiane przez BMW M " ...
Albo sprawdzony przez wielu Valvoline 10W60 VR1 racing, który w zasadzie odstrasza jedynie wielkim napisem na opakowaniu Synthetic Blend...
Jeszcze rok temu wlałbym bezmyślnie TWS i po sprawie. Teraz , skoro BMW wycofało olej, ktory zalecało, jestem skołowany i prawdę mówiąc zaczyna się błądzenie po omacku. Pewnie, mozna go nadal kupic ale na dłuższą metę nie załatwia to problemu.
Na jakich olejach wy jezdzicie ?
Re: na początek OLEJ
Ja lałem 10W60 Castrol, czyli dzisiejszy EDGE Sport i Shella 10W60.
Z obydwu byłem zadowolony.
Z obydwu byłem zadowolony.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.