KW HAS i inne sprężyny
KW HAS i inne sprężyny
Jak to jest z regulowanymi sprężynami M Performance (KW HAS) - wiadomo, że niby nie powinno się montować krótszych sprężyn na fabryczny amortyzator. Zestaw ten umożliwia obniżenie samochodu o 5-25mm, jest na to wszystko gwarancja BMW, utrzymujemy EDC, itp.
1) Jak jednak wygląda praca amortyzatora w takich warunkach - nie zużywa się on mimo wszystko szybciej?
2) Jeśli wszystko jest jednak ok po montażu takiego zestawu, to oznaczałoby, że być może nie trzeba wydawać 5k za ten konkretny zestaw, tylko można kupić po prostu sprężyny innego renomowanego producenta bez możliwości regulacji?
3) Czy to prawda, że można utracić gwarancję na elementy zawieszenia montując właśnie takie sprężyny, inne niż M Performance? Dystanse podobno też nie wchodzą w grę (M Performance brak)?
1) Jak jednak wygląda praca amortyzatora w takich warunkach - nie zużywa się on mimo wszystko szybciej?
2) Jeśli wszystko jest jednak ok po montażu takiego zestawu, to oznaczałoby, że być może nie trzeba wydawać 5k za ten konkretny zestaw, tylko można kupić po prostu sprężyny innego renomowanego producenta bez możliwości regulacji?
3) Czy to prawda, że można utracić gwarancję na elementy zawieszenia montując właśnie takie sprężyny, inne niż M Performance? Dystanse podobno też nie wchodzą w grę (M Performance brak)?
Re: KW HAS i inne sprężyny
A nie lepiej gwint, u mnie jest bilstein pss10b16 auto wygląda i jeżdzi super.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: KW HAS i inne sprężyny
Jak ktoś ma gwarancję na auto to nie lepiej.bmw m4 pisze:A nie lepiej gwint, u mnie jest bilstein pss10b16 auto wygląda i jeżdzi super.
Do autora, tak jeżeli pozakładasz aftermarketowe elementy zawieszenia to sa duże szanse, ze przy serwisie zostanie to wytknięte jak przyczyna awarii/ponadnormatywnego zużycia elementu.
Np. Dystanse potrafią dać w kość lożyskom, a te w m4 są zaprojektowane tak, aby były mega lekkie, a nie super trwałe.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: KW HAS i inne sprężyny
Jak ktoś się przejmuje gwarancją to tak. Ja po odbiorze auta w ciągu miesiąca założyłem gwint, dystanse, wydech, koła i zrobiłem program. W takim setapie przejeździłem cały okres gwarancji, której nie przedłużałem.Oleg pisze:Jak ktoś ma gwarancję na auto to nie lepiej.bmw m4 pisze:A nie lepiej gwint, u mnie jest bilstein pss10b16 auto wygląda i jeżdzi super.
Do autora, tak jeżeli pozakładasz aftermarketowe elementy zawieszenia to sa duże szanse, ze przy serwisie zostanie to wytknięte jak przyczyna awarii/ponadnormatywnego zużycia elementu.
Np. Dystanse potrafią dać w kość lożyskom, a te w m4 są zaprojektowane tak, aby były mega lekkie, a nie super trwałe.
Re: KW HAS i inne sprężyny
Wszystko jest fajnie, dopóki coś się nie wysra. A jak już się tak stanie, to każdy dealer niezależnie od marki zrobi wszystko, żeby powiązać przeróbkę z usterką. Choćby na chama, twierdząc że użycie np. sprężyn Eibacha czy HR może mieć związek z usterką układu napędowego - taką rozmowę osobiście odbyłem. Oczywiście ori HAS za 2-3 razy tyle jest ok. Ja na razie zawieszam temat. A jak odwieszę, to rozpatrzę sprężyny ACS bez utraty gwarancji.
Re: KW HAS i inne sprężyny
Juras, gdzie kupiłeś Twoja mke? Salon czy rynek wtórny?