Porady i inne zagwozdki m5

2005 - 2010 | silnik: S85B50
Adam HP
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 22:05
Auto: Bmw m5

Porady i inne zagwozdki m5

Post autor: Adam HP » wt wrz 15, 2020 23:08

Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem nowym użytkownikiem forum i chcialbym zapytać o parę informacji odnośnie tych wspaniałych aut.
Od niedawna stalem się posiadaczem m5 e60.
Nie mialem wcześniej doświadczenia z emkami.

Auto jest z USA i nie mam tabliczki znamionowej. Moze wiecie gdzie powina się znajdować? Widzialem że na allegro dorabiają.

Jesli chodzi o wymianę oleju silnikowego to jest ona standardowa czy w jakis magiczny sposób się to robi?
Jesl dobrze myślę to do sprawdzenia trzeba przytrzymać przycisk BC w momencie wyswietlania poziomu oleju?(auto pracuje na jalowym i jest rozgrzane)

Jakiego sprzętu uzywacie do diagonzy komputerowej swoich emek?

Słychać trochę u mnie vanosy, naprawial ktoś takie rzeczy? Czego mozna się spodziewać?

Z gory dzięki za odpowiedzi.
Pozdrswiam
Adam.

Awatar użytkownika
e39540
Posty: 152
Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady i inne zagwozdki m5

Post autor: e39540 » śr wrz 16, 2020 10:18

1. Wymiana oleju - magia polega na tym, że jest zarówno korek spustowy w misce jak i w filtrze oleju, który znajduje się od spodu a nie od góry - tam jest też korek z którego trzeba najpierw spuścić olej i dopiero odkręcić filtr. Oleju 9,3 litra bodajże, 10W60, wymiana najlepiej co max 7-8 tys km

2. Przytrzyymując BC resetujesz elektroniczny bagnet, podejrzeć możesz po prostu naciskając, ale dobrze właśnie co jakiś czas zresetować ten bagnet

3. Do diagnozy chyba najlepsza ISTA, przynajmniej ja używam. INPA chyba też się nada, kabel mozna kupić za 100 PLN a oprogramowanie sciągnąć

Adam HP
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 22:05
Auto: Bmw m5

Re: Porady i inne zagwozdki m5

Post autor: Adam HP » pn wrz 21, 2020 17:26

e39540 pisze:
śr wrz 16, 2020 10:18
1. Wymiana oleju - magia polega na tym, że jest zarówno korek spustowy w misce jak i w filtrze oleju, który znajduje się od spodu a nie od góry - tam jest też korek z którego trzeba najpierw spuścić olej i dopiero odkręcić filtr. Oleju 9,3 litra bodajże, 10W60, wymiana najlepiej co max 7-8 tys km

2. Przytrzyymując BC resetujesz elektroniczny bagnet, podejrzeć możesz po prostu naciskając, ale dobrze właśnie co jakiś czas zresetować ten bagnet

3. Do diagnozy chyba najlepsza ISTA, przynajmniej ja używam. INPA chyba też się nada, kabel mozna kupić za 100 PLN a oprogramowanie sciągnąć
Co do kabla to mam nawet jakiś. Dawno temu zakupilem ale nie użyłem ani raz, inpa mnie pokonała. Obawiam się że z istą bedzie podobnie😕
Chyba, że kolega przerabiał temat i wie co i jak to mogę podjechać z załącznikiem ;)

ODPOWIEDZ